2024-03-22 13:09Nyheter

Välkommen till Nordbygg 2024

Nordbygg 2024

Välkommen till Nordbygg 2024 den 23-26 april! Mässan där arkitekter, byggherrar, fastighetsförvaltare, installatörer, hantverkare och projektledare från Europas alla hörn möts för att knyta kontakter, ta del av innovationer och göra affärer.

Stockholmsmässan kommer under fyra fullspäckade dagar att fyllas av intressanta diskussioner, föreläsningar, produktdemonstrationer, nätverkande och umgänge i en dynamisk mix.

I vår monter med årets tema Gear up! (växla upp) visar vi vägen till ett vässat, hållbart brandskydd med nya innovativa produkter och tjänster. Digitala verktyg för utbildning, VR och SBA, nya IoT-lösningen för smart och uppkopplad brandsäkerhet, helhetslösningar inom fallskydd, ALTAIR 4XR – branschens mest robusta multigasdetektor samt marknadsledande brandlarm för säkra och snabba insatser.

Vi presenterar också nya arbetssätt för att effektivisera och förändra branschen i riktning mot ett hållbart samhälle.

Varmt välkommen till oss i monter C04:31!

Länk till fribiljett: https://ticket.stockholmsmassan.se/cgi-bin/fmsm/lib/pub/tt.cgi/Hem.html?oid=1875&lang=11&ticket=g_u_e_s_t